در انتظار معشوق

انتظار

از استاد پرسیدم
عمیقترین تضاد و تناقض در درون ما و جهانهای ما چیست

لبخندی زد و گفت
فرزندم

در انتظار
با حیرت پرسیدم انتظار چه خصوصیتی دارد که دارای عمیقترین تضاد هاست

لبخندی زد و.گفت فرزندم
دونوع انتظار در درون نوع بشر و جهان هایش جاریست

انتظار معشوق در جهان های هوشیاری
و
انتظار معشوق در جهانهای تحت حکومت توهم مبهم خلسه خواب الوده

اولین عاشق را پخته می سازد و به درد فراق و مرهم وصال هوشیارتر و اگاهتر

دومی عاشق را میسوزاند و خاکستر میکند و او پناه می برد به تسکین و تخدیر و توهم و
هرروز از روز پیش ناهوشیارتر

اولی عاشق را در درد فراق ذوب می کند و سپس با عشق و معشوق در هم می امیزد
یگانه می سازد
و
دومی عاشق را در ارزوی وصال وادار به هرکاری میکند و او قاتل عشق و معشوق می گردد..جدایی جدایی جدایی

اولین انتظار پلی است بین کالبدهای برتر عاشق و معشوق
و
دومین سدی است بر راه اتحاد ابدی عاشق و معشوق

انتظار هوشیارانه شکار میکند حجم عظیم عشق را
نمایان میسازد عظمت بی پایان عشق را
و
انتظار ناهوشیارانه دامن می زند به حجم عظیم شک و دودلی های مبتنی بر ترس و خشم و نگرانی


انتظار هوشیارانه دیوار بلندی است بر سر راه توقعات بی پایان و تخیلات بی بنیان و تجسمات بی حاصل

و انتظار ناهوشیارانه کارگردانیست بس خلاق در خلق و طرح توقعات بی پایان و تخیلات بی بنیان و تجسمات بی حاصل

حاصل اولی لذت لحظه به لحظه از وصال یار و اتحاد با معشوق
و
نتیجه دومی رنج مدام و مداوم از مقایسه بی پایان تصویر وصال خیالی ناشی از توهم مبهم خلسه خواب الوده و اتحاد واقعی در جهانی واقعی با محبوب زیبا روی

حاصل اتحاد هوشیارانه با محبوب لمس وحدت و سپس وابسته نشدن به حس عظیم وحدت
و
نتیجه وصال ناهوشیارانه با معشوق تجربه جدایی و کثرت و سراغاز چرخاندن چرخه رنجی عظیم خواهد بود
..
..
استاد به عمق چشمانم نگریست
لحظه طلوع افتاب بود
به سوی خورشید چرخید و گفت
آه،آه،آه
سلام بر خورشید
سلام بر خورشید
سلام بر خورشید
و
خورشید لبخند زد
جهان خندید
استاد خندید
............
گفت انتظار اگاهانه
انتظار هوشیارانه
انتظار مهربانانه
کلید راز لبخند جهان است
لبخندی عمیق
لبخندی جاودان
لبخندی ابدی و ازلی

دوستتان دارم
داوود امین الرعایا
شهریور نود و چهار تبریز
reikividya.blogfa.com
insta:satvica_wellness_clinic

دشت درختان قسمت اول

Davood Amin, [۰۹.۰۹.۱۵ ۰۵:۳۸]
درختان
قسمت اول

برایتان گفتم که به سفر رفتم
سفری بر کرانه رود مادر
به سوی ساگارماتا
الهه مادر برفها
تا بیابم راز رهایی از رنج را

و اینک ادامه داستان

با استاد همراه بودیم
با استاد در راه بودیم

مرا به سوی دشتی رهنمون گشت
گفت بیا تا ببینی و دریابی راز حضور رنج و حکمت رهایی از درد را

از ان دشت که اسمانش سیاه بود و دود الود صدای گریه و فریاد میامد
از ان دشت که اسمانش تیره بود و دودالود بوی تعفن و مرگ میامد


در ان دشت منظره ای بس مهیب دیدم
دشت پر بود از درختان
درختانی ترسناک و وحشتناک
درختانی انسان نما
یاانسانهایی درخت گون

بر خود لرزیدم
در خود پیچیدم

در ختان بر چهار دسته بودند

دسته اول

درختانی را دیدم که سر و صورتی چونان ادمیان داشتتد
دهانهایی گشاد
زبانهایی دراز
دندانهایی تیز و کثیف
چشمانی از حدقه درامده
سری بیمو
و دستانی بسیار کوتاه
این درختان ریشه هایی بسیار عمیق و گسترده در دل خاک داشتند

انها با حرصی عجیب خاک اطرافشان را با دستان کوتاهشان چنگ میزدند و در دهان گشادشان می ریختتد

و سپس ریشه هایشان با سرعتی عجیب گسترده می شد در خاک اطرافشان

اینان حرص و ولعی عجیب برای گستراندن ریشه هایشان در خاک داشتند

و می خوردند و می خوردند
خاک را به دهان می گذاشتند و ریشه می زدند
.....
........
دور تا دور درختان از خاک خالی گشته بود
همه خاکهای اطرافشان را خورده بودند
تا جایی که دستان کوتاهشان اجازه می داد خاکهای پیرامونشان را به دهان ریخته بودند

سپس مجبور می شدند تا از خاکی که ریشه هایشان را پوشانده بود بخورند

ریشه هایی که اگر از خاک بیرون می افتادند
با شیون و ضجه می لرزیدندو می مردند
مرگی دردناک و دهشتناک

رنج مدام
رنج مداوم
و چاره ای نبود
خوردن خاک واجب بود
..
...
ریشه هایشان از خاک بیرون می افتادند و میمردند

چرخه رنجی بی پایان
چرخه رنجی ابدی

گویی که هیچ فکری غیر از ریشه دواندن در ذهن و زندگی انان نبود

زندگانیشان بس دردناک و اندوهناک بود
در رقابتی پر از کینه و نفرت با سایر درختان بودند

در مسابقه ای بی پایان و رنج اور با سایر درختان بودند

در مبارزه ای پر از خشم و ترس با سایر درختان بودند

حرص بر سر خاک و ولع بر سر گستردن خویش

استاد گفت فرزندم
ایا میدانی چرا اینان این چنینند

نمی توانستم چندش و نفرت خویش را پنهان کنم
پاسخ دادم
حرص و آز،جهل و نادانی،خودخواهی موجب این زندگی نفرت اور است

استاد لبخندی زد و با مهربانی گفت فرزندم

حرص انان به خوردن و ریشه زدن
ریشه در احساس ناامنی دارد

حس ناامنی بسیار کهنی که این قوم را هزاران هزار سال است که در خود فرو برده است
ریشه دواندن در زمین سخت و خشک به انان حس امنیت میدهد
اما
امنیتی موقتی
امنیتی کاذب
امنیتی بیرونی

امنیت انان در گرو خوردن مدام است
به هر قیمتی
در گرو حرص و آز بی پایان است
به هر وسیله ای

و این رنج است
خود رنج
خود خود رنج


از استاد پرسیدم ایا این قوم پر از رنج راهی برای رهایی دارند؟

ایا اینان می توانند از میانه این زندگی پر از درد و رنج راه رسیدن به رهایی و اسایش را بیابند؟

استاد لبخندی زد و گفت
دارند دارند دارند
می یابند می یابند می یابند


دوستتان دارم
داوود امین الرعایا
شهریور نود وچهار تبریز
reikividya.blogfa.com

سرمای سیاه یا سیاهی سرد

Davood Amin, [۱۱.۰۹.۱۵ ۱۶:۱۳]
استاد کفت

اوقاتی هست که حس خوبی نداری
زمانهایی هست که حس بدی داری
حس خیلی بد
حس دوری از همه کس
حس نفرت از همه چیز
حس خشم از همه چیز و همه کس

حتی خودت هم نمیدانی که چرا
حتی خودت هم علتش را نمی دانی

این حس تو را به جهان افکار تیره رهنمون می سازد
این حس تو را به وادی افکار سیاه هدایت می کند


این همان رنج است
خود رنج
خود خود رنج

رنجی عمیق که افسار گسسته و سر بر افراشته و از عمیقترین قسمتهای وجودت به بالا می اید
لبریز میشود در روز مرگی هایت

این رنج تو را در خود می پیچد
تو را در خود غرقه میسازد
و تو را مجبور می سازد
و تو را وادار می سازد
تا کاری کنی
هر کاری
تا واکنشی نشان دهی
هر واکنشی

تو را مجبور می سازد
به دنبال قربانی بگردی
تو را وادار می سازد
به دنبال طعمه بگردی

این طعمه و قربانی معمولا از نزدیکان توست
معمولا از کسانی است که دوستت دارند
معمولا از کسانی است که دوستشان داری
و تو را وادار می سازد
تا نیروی حیاتشان را بمکی
مانند یک زالو
او را تخلیه کنی
با هر حرفی
با هر کاری


تا شاید ان حس بد را فراموش کنی
تا شاید حس بهتری به دست اوری
تا شاید از چنبره افکار سیاه رها شوی
تا شاید از گرداب افکار پوچ ازاد شوی
شاید شاید شاید
و
دقیقا همین جاست که رنج تو را وادار میسازد تا چرخه ای عظمیتر ازرنجی سهمگینتر را بسازی

همین جاست که رنج تو را وادار میسازد تا دل عزیزانت را بشکنی
و اب پاکی بر همه ایده ها و انگیزه های روشنت بریزی


استاد راست می گفت
او درست می گفت

هزاران سال بود که در چرخه های خود ساخته رنج اسیربودم
اسیر هستی
اسیر هستیم

از استادپرسیدم ایا راه رهایی هست

لبخندی زد و گفت
هست هست هست
.
.
.
.
با نفست باش
با حس لمس نفست باش
در ان دو راهروی طولانی
در ان دو حفره سرد و.گرم
و.بر ان پل جاودانی

در این سه جایگاه
رنج نمی تواند تو را مجبور سازد که هرکاری کنی
نفرت نمی تواند تو را وادار سازد که هر چیزی بگویی
خشم نمی تواندتو را مجبور کندکه هر واکنشی نشان بدهی


رنجت را،خشمت را،نفرتت را که افسار گسیخته نظاره کن
مهربانانه
اگاهانه
هوشیارانه

نظاره،نظاره،نظاره

رهایی امکان پذیر است
رهایی امکان پذیر است
رهایی امکان پذیر است

پناه می برم به هوشیاری از توهم مبهم خلسه خواب الوده

دوستتان دارم
داوود امین الرعایا
شهریور نود و چهار
تهران
reikividya.blogfa.com

دشت درختان قسمت دوم

Davood Amin, [۲۰.۰۹.۱۵ ۰۵:۳۲]
درختان 2
قسمت دوم

برایتان گفتم که به سفر رفتم
سفری بر کرانه رود مادر
به سوی ساگارماتا
الهه مادر برفها
تا بیابم راز رهایی از رنج را

و اینک ادامه داستان

با استاد همراه بودیم
با استاد در راه بودیم

مرا به سوی دشتی رهنمون گشت
گفت بیا تا ببینی و دریابی راز حضور رنج و حکمت رهایی از درد را

از ان دشت که اسمانش سیاه بود و دود الود صدای گریه و فریاد میامد
از ان دشت که اسمانش تیره بود و دودالود بوی تعفن و مرگ میامد


در ان دشت منظره ای بس مهیب دیدم
دشت پر بود از درختان
درختانی ترسناک و وحشتناک
درختانی انسان نما
یاانسانهایی درخت گون

بر خود لرزیدم
در خود پیچیدم

در ختان بر چهار دسته بودند

دسته اول را برایتان توصیف کردم
و اینک گروه دوم

درختانی را دیدم که سر و صورتی چونان ادمیان داشتند

سرهایی بسیار بزرگ مانند بادکنکهایی بسیار عظیم
صورتهایی لاغر
چشمانی خواب الوده و خمار
دندانهایی تیز و بلند همچون خنجر عربها یابهتر است بگویم اره نجاران

نفسهایی بسیار عمیق می کشیدند
با حرصی عجیب نفس می کشیدند

دهانی که مدام می جنبید
نمی دانم چه چیزی را هزاران سال بود که زیر لب تکرار می کردند
گردن و گلویی بسیار باریک و دراز
پر از گره ها و عقده های سخت و محکم
شانه هایی نحیف و دستانی بلند و کشیده و ضعیف
دستانشان را حریصانه رو به اسمان گرفته بودند و زیر لب چیزی می خواندند
شاید هم که چیزی را نشخوار می کردند

تنه ای بلند و باریک
ظریف و نحیف
و ریشه هایی بسیار سطحی در خاک زیر پای داشتند

 

انها با حرصی عجیب هوا را به درون می کشیدند و تلاش داشتند تا سرشان را پر از باد کنند
مانند قاصدکی بی پر بودند که تلاش می کردند گرد و کامل شوند

اینان حرص و ولعی عجیب برای اوج گرفتن در اسمان داشتند
حرص و ولعی عجیب برای تصاحب آسمانیان داشتند

اینان حرص و ولعی عجیب برای کندن ریشه هایشان از خاک داشتند
از خاک نفرت داشتند
از خاک بیزار بودند

نفس می کشیدند و نفس می کشیدند
هوا را به درون می کشیدند و سرشان را باد می کردند

گویی که راضی نبودند
گویی که خشنود نبودند
از ریشه هایشان نفرت داشتند
از ساقه هایشان بی زار بودند

در تلاشی مدام
در کوشش مداوم
سرشان را خم می کردند
و می کوشیدند با دندانهای تیزشان بجوند ریشه هایشان

تا بدرند ساقه هایشان را

درد می کشیدند
رنج می بردند

ناله میزندند و زاری می کردند
دشت و بیابان را صدای ضجه و مویه شان پر کرده بود

از ان سوی

هر نفسی که به درون میکشیدند موجب شفای ریشه های زخمی شان می شد

هر نفسی که به درون می کشیدند موجب ترمیم ساقه های زخمی می شد

و سپس

.....چرخه رنج کامل میشد
چرخه رنج ساخته میشد

حرص به اسمان
نفرت از خاک

حرص تنفس
درد دریدن

........
و چاره ای نبود
دریدن ریشه ها واجب بود

و چاره ای نبود تورم سر نیز واجب بود
..
...

چرخه رنجی بی پایان
چرخه رنجی ابدی

گویی که هیچ فکری غیر از کندن ریشه و ساقه هایشان از زندگی روزمره در ذهن و زندگی انان نبود

گویی که هیچ فکری به جز رفتن به اسمان در ذهن و زندگی انان نبود

زندگانیشان بس دردناک و اندوهناک بود

نگاهشان پر از کینه و نفرت به سایر درختان ریشه دار و میوه دار بود

در مناظره ای بی پایان و رنج اور با سایر درختان بودند تا ثابت کنند بهتر بودنشان را

در مبارزه ای پر از خشم و ترس با سایر درختان بودند تا اثبات کنند برتر بودنشان را

حرص بر سر جمع کردن باد و هوا و ولع بر سر رهایی خویش از چنگال خاک و خاکستر

استاد گفت فرزندم
ایا میدانی چرا اینان این چنینند

نمی توانستم چندش و نفرت خویش را پنهان کنم

پاسخ دادم
حرص و آز،جهل و نادانی،خودخواهی ترس از زندگی،ترس از زندگان،ضعف از مدیریت مسیولیتهای زندگی،موجب این زندگی نفرت اور است

استاد لبخندی زد و با مهربانی گفت فرزندم

حرص انان به فرو دادن هوا و کندن ریشه هایشان از خاک ریشه در

احساس ناامنی دارد

حس ناامنی بسیار کهنی که این قوم را هزاران هزار سال است که در خود فرو برده است

اینان فکر می کنند هر چه از این خاک دورتر شوند در امنیت بیشتری خواهند بود

اینان فکر میگنند هر چه به اسمان و اسمانیان نزدیکتر شوند در امنیت بیشتری خواهند بود

اما هیهات که این امنیت
امنیتی موقتی
امنیتی کاذب
امنیتی بیرونی
است


امن و امان و امنیت
می بایست که از درون بجوشد
و هیهات که از وجود ایشان نمی جوشد


و این رنج است
خود رنج
خود خود رنج


از استاد پرسیدم ایا این قوم پر از رنج راهی برای رهایی دارند؟

ایا اینان می توانند از میانه این زندگی پر از درد و رنج راه رسیدن به رهایی و اسایش را بیابند؟

استاد لبخندی زد و گفت

دارند دارند دارند

می یابند می یابند می یابند


دوستتان دارم
داوود امین الرعایا
شهریور نود وچهار تبریز
reikividya.blogfa.com

جوانسازی اصولی و پاکسازی عمقی

Davood Amin, [۲۰.۰۹.۱۵ ۱۶:۳۱]
آخرین قدم برای رسیدن به جوانی جاودان
رهایی از میل رسیدن به جوانی جاودان است
استاد امین الرعایا

اردو و کمپ جوانسازی ساتوا
در انتالیا

برای رهایی از عوارض پیری و
پیری زودرس جسم و ذهن شما به تکنیکهای کهن سنتی و کل نگر نیاز دارند
holistic and traditional medicine

در نبود هر کدام از موارد زیر اصل کل نگری نقض شده و نتایج ناپایدار و سطحی خواهند بود

1.پاکسازی و متعادل کردن چاکراهای هفتگانه

2.گشودن و.متعادل کردن مریدین های دوازده گانه

3.اصلاح انحراف ستون فقرات

4.اصلاح جابجایی لگن خاصره

5.سم زدایی از سلولها،کبد،کلیه،روده ها
بالاتنه و پایین تنه

6.افزایش انعطاف و دامنه حرکتی مفاصل

7.افزایش حجم و قدرت عضلات

8.کاهش حجم چربی ها
9.

تخلیه سموم ناشی از احساساتی مانند خشم و ترس و نفرت

10.افزایش ظرفیت وجودی فرد با استفاده از مدیتیشن ناپایندگی..

11.تبدیل ذهن عجول تنبل و جزنگر به
ذهن صبور مفید و کل نگر
...
.تبدیل واکنشهای ناخوداگاه به کنشهای اگاهانه.....

12.اموزش شیوه صحیح زندگی ساتوا جهت تثبیت و پایداری نتایج ناشی از پکیج جوانسازی ساتوا
تغذیه و ......

کلید تمام این رموز در دستان ماست
جسم و ذهن خسته خود را به ما بسپارید

شرکت در این دوره ها سرمایه کذاری مطمین و پربازده در سلامتی و طول عمر با عزت است

همراهان ما اشخاص خردمندی هستند که ارزش سلامتی و جوانی پایدار را می دانند

با ما همراه شوید در کمپ هفت روزه جوانسازی و پاکسازی ساتوا

دوستتان دارم
داوود امین الرعایا
instagram...davood_aminn
f.b...davood amin
reikividya.blogfa.com
yumeihovidya.ir
09126799467

بیرون ریزی یا بحران شفا

Davood Amin, [۳۱.۰۸.۱۵ ۰۴:۱۴]
واکنش های بدن در طول درمان، نشانگر بهبود بیماری است.

پاره ای از بیماران شکایت از آن دارند که عوارض بیماریشان پس از یک یا چند جلسه درمان، شدت یافته است. ما این پدیده را "واکنش های اصلاح لگن خاصره" می نامیم. این واکنش های بدن، عموماَ نزد بیمارانی دیده می شود که دارای بیماریهای حاد و مزمن بوده یا با فواصل زیاد اقدام به مداوای خود می کنند. ممکن است در افرادی نیز که ظاهراَ سالم هستند، چنین واکنش هایی دیده شود اما نباید از آن ترسید. پس از یکی دو جلسه ادامه، این واکنش ها از بین می رود و بدن، احساس بهتری نسبت به قبل خواهد داشت.

مکانیسم واکنش های بدن نسبت به اصلاح لگن خاصره

چرا این واکنش ها پس از اصلاح لگن خاصره مشاهده می شود؟

دلایل این پدیده را ما در مثال جابجایی لگن خاصره در سمت راست، شرح می دهیم.

همانطور که در قبل نیز گفته شد، کسی که دچار جابجایی سمت راست لگن شده باشد، وقتی که ایستاده است یا در زمان راه رفتن، بیشتر وزن بدن خود را بر روی پای چپ می اندازد. هدف روش درمانی "یو می هو" در این زمان آن است که بیشتر وزن بدن را از پای چپ به پای راست منتقل کند، تا انقباضات عضلانیِ پای چپ، انقباضات عضلانی سمت راست قسمت فوقانی بدن و بالاخره خشکی و ضعف مفاصل و عضلات پای راست، از بین برود و در نتیجه گردش خون روند عادی خود را پی بگیرد و سموم بدن دفع شود. در این حالت، بدلیل آنکه قسمت فوقانی بدن این بار به سمت راست خم می شود، عضلات و بافت های مرتبط با آنها در سمت چپ بدن، تحت فشار قرار می گیرند و ستون فقرات به خم شدگی در جهت عکس سابق خود وادار می شود. در این موقع ممکن است بیماریها و عوارض پنهان سابق، مجدداَ عود کند و یا آنکه در نقاط ضعیف سمت چپ بدن، واکنش هایی را شاهد باشیم. این گونه واکنش های بدن در طول پانزده روز یا یک ماه، چنانچه جلسات درمان برای مدتی به کلی قطع شود، ممکن است کاملاَ از بین نرود. آنها به زودی و زمانی از بین خواهند رفت که فاصله طولانی بین جلسات رخ ندهد.

یکی از شایع ترین واکنش های بدن، درد عضلانی و کوفتگی آن نزد بیمارانی است که در زندگیِ روزمره خود دارای حرکت کافی نیستند یا عموماَ دارای عضلات و اندام های خشک و منقبض ناشی از فشارهای عصبی و استرس های زندگی مدرن هستند. همچنین کسانی که از داروها و مواد مخدر استفاده می کنند و سموم زیادی در بدن دارند.

از آنجا که فرد پس از یک جلسۀ درمانی، انرژی ای معادل یک ساعت ورزش تنیس را مصرف می کند و تمامی عضلات او وادار به حرکت و کار می شود، چنانچه دارای انعطاف و ورزیدگی لازم نباشد روز بعد از جلسه درمانی خود، ممکن است احساس کوفتگی عضلانی داشته باشد. درست همچون فردی که پس از مدت ها بی حرکتی یا کمی تحرک، اقدام به ورزش یا انجام حرکات نرمشی سنگین کند.

در مجموع باید تأکید داشت که اینگونه واکنش ها مایۀ نگرانی نبوده، بلکه نشانگر آن است که روند بهبود آغاز شده است و بیمار می بایست با خیال آسوده آن را تحمل کند. اشتباه است اگر بیمار با مشاهده این واکنش ها و نشانه ها کار درمانی خود را متوقف کند. هر چه تأثیر این روش سریعتر باشد این علائم سریعتر بروز می کنند. این واکنش ها در کوتاه مدت از بین می روند؛ مگر آنکه درمان متوقف شود.

این واکنش ها در افراد مختلف، متفاوت است و از این رو دشوار می توان گفت که در چه موقعی بروز کند. عموماَ این عوارض طی 20 جلسه درمان، دو تا سه مرتبه بروز می کند و اگر تعداد جلسات کمتر باشد، فقط یکبار ظاهر می شود. اگر شما چنین عکس العمل هایی را مشاهده کردید، بدانید که بیماری شما به نحو قابل توجهی بهبود یافته است

اردو و کمپ پاکسازی و جوانسازی

Davood Amin, [۲۰.۰۹.۱۵ ۱۶:۳۳]
اولین و کاملترین کمپ و اردوی پاکسازی و سم زدایی ساتوا
در انتالیا

Anti-Aging
Detoxification
Blood purification

خدماتی که در یک اردوی تفریحی سلامتی، هفت روزه سواحل انتالیا ارایه خواهد شد

هتل، پرواز
ترانسفر فرودگاهی
صبحانه ناهار شام

شش جلسه یک ساعته مدیتیشن صبحگاهی و اموزش مدیتیشن

شش جلسه یک و نیم ساعته یوگای
سبک

صبحانه سالم و ارگانیک

شش جلسه یک ساعته یو می هو ماساز
اصلاح مشکلات اسکلتی،مفاصل و عضلات

ناهار ارگانیک گیاهی

شش جلسه یک و نیم ساعته حرکت درمانی تخصصی در اب

دو جلسه حمام ترک..

شش جلسه یک و نیم ساعته درون نگری و ارتباط با ناخوداگاه و نیمه تاریک وجود

شام گیاهی

پاکسازی سلولی
سم زدایی از کبد، کلیه ها و روده ها
اموزش سبک زندگی ساتوا

شن درمانی.حمام افتاب و روغن مالی با ترکیبات گیاهی سنتی جهت بازسازی پوست و.مو
..نوشیدنی ها معجون ها و روغن های طب سنتی که با نیروی شفابخش ری کی شارز شده اند

خرید و تفریح
گشت در طبیعت

افرادی که موفق به حضور در این دوره شوند
یک تولد جدید را تجربه خواهند کرد

ظرفیت این اردو حداکثر شش نفر میباشد

تخفیف برای زوجین و گروهها

اخرین فرصت ثبت نام پانزده مهر

شادی باشید
مهربانی باشید

زیر نظر استاد امین الرعایا
هیدروتراپیست
یومیهو تراپیست
استاد ری کی
متخصص ماساز پزشکی ورزشی

جهت اطلاعات بیشتر
sattwa22@gmail.com
09126799467

درد عشق

درد عشق

از استاد پرسیدم

نشان عشق چیست
لبخندی زد و به دوردستها خیره شد
گویی که به اینده می نگریست

گفت فرزندم
زمانی که عشق حقیقی در وجودت جاری شود معشوق را میخواهی تنها برای خودش
و زمانی که عشق واقعی ساری شد در جسم و جانت او را می خواهی فقط برای خودت

پرسیدم کدامین عشق برتر است
کدامین بهتر است
به دنبال کدام باشم

لبخندی زد و به عمق چشمانم نگریست
به درون روحم
به انتهای وجودم
گفت سوالت از ریشه خطاست
و سوال خطا جواب نخواهد یافت

پرسیدم از کجا می توانم بفهم که عاشقی بر حق هستم

اندکی مکث گرد
گویی که در خاطرات هزاران ساله اش به دنبال چیزی می گشت

اشکی از گوشه چشمش چکید
و بر گونه های زیبایش جاری شد

گویی که گذشته ها را زندگی می کرد
تمام و کمال

گفت
فرزندم عشق حقیقی را از لذت وصال یار نمی توان که به کمال شناخت

عشق الهی را از درد فراق یار گریزپای می باید که شناخت

چون درد فراق را کشیدی انگاه است که در تک تک سلولهایت
در تک تک ذرات وجودیت
لمس می کنی حضور عشق پاک را
لمس می کی وجود سرسپردگی ناب را

شیرینی شهد وصال محبوب میزان دقیقی نیست برای سنجیدن حجم عشق

بل تلخی زهر هجر و فراق نشانه ای است معتبر برای گمگشتگان راه عشق

که به انها مینمایاندصحت گام برداشتن در راه عشق را
فرزندم

شهد رابنوش و زهر را در خود ریز
که راهی به غیر از این برای رهایی نیست

چه واقعی چه حقیقی


دوستتان دارم
داوود امین الرعایا
مهر نودوچهار
تبریز
reikividya.blogfa.com
insta:satvica_wellness_clinic

عید قربان و پیامش

در پی همهمه و هجوم پیامهای تبریک به مناسبت عید بزرگ قربان و پست های توجیه کننده و توضیح دهنده اعتقادی، عرفانی

پیامی را به وضوح می توان دید و شنید
البته
برای انانکه اهل تفکرند
::
((((لطفا گوسفند نباشید،لطفا گوسفند نشوید،لطفا گوسفند نمانید))))
::
دوستتان دارم

فاجعه منا

بلا
قضا بلا

وقتی به عکسها و خبرهای کشته شدگان حوادث اخیر نگاه میکنم
نمی دونم چرا ناراحت نمیشم
نمی دونم چرا فکر میکنم حقشون بوده که اونجوری له بشن تو کشور غریب

شاید دلایل زیادی از طرف خیلی ها گفته بشه تا بتوان ثابت کرد سفرشون به نیتی اشتباه بوده
اما ایا کافیست؟

من هیچ دلیلی به غیر
از سنگدل شدن
پرشدن از خشم و.نفرت و تعصبات قومی مذهبی
دور شدن از مروت و مرام
و دور شدنم از انسانیت
را نمی بینم که باعث این بی احساسی مزمن مرضی در وجودم بشود

برای روحم دعا کنید
برای روح جمعیمان دعا کنیم
بیماریمان بسیار جدی است

دوستتان دارم

داستان بی هویتی من

Davood Amin, [۲۸.۰۹.۱۵ ۰۸:۱۶]
فروهر

چند صباحی است که وسوسه خالکوبی کردن یک عدد فروهر گردن کلفت بال بلند در وسط کتفها و روی سرشانه هایم
مرا بی امان و بس ناجوانمردانه قلقلک می دهد
از انجا که هر میلی، وسوسه ای و خواهشی بر مبنای نیازی درونی شکل میگیرد
بساط شکار را مهیا کرده و به درون رفتم
در کمین نشسته بودم که با این احجام و اشکال و مسایل روبرو گشتم

من در عنفوان سی و شش سالگی دچار بیرون ریزی بحران هویت ملی گشته ام
و برای اثبات هویت ملی(نداشته) خودم دوست دارم کاری را انجام دهم (خالکوبی) که با موازین عرفی جامعه ام همسو نیست


حال می رسیم به سوالهای شکار شده
که مانند پرندگان تیز بال در اسمان ذهن جولان میدهند
و شکارشان بس دشوار و دشخوار است

چرا من دچار بحران هویت ملی شده ام؟
چرا من به هویت ملی نیاز دارم؟
چرا من نیاز دارم که هویت ملی نداشته ام را به دیگران اثبات کنم؟(با درج فروهر بر پشتم)
اگر من کلا هویت ملی نداشته باشم چه اتفاقی برای من و ملتم و کشورم خواهد افتاد؟
چرا در طی این سی سال من متوجه رشد خزنده این بی هویتی بیمارگونه در درونم نشدم؟
(چرا هیچکس متوجه نشد؟)

چه کارهای احمقانه ای تا به حال خوداگاه و ناخوداگاه انجام داده ام و یا انجام خواهم داد تا برای خودم هویتی ملی بسازم؟
به چه مکاتب و مناسک و مجالسی(تیم های فوتبال،هنرپیشه های مشهور،خواننده های معروف،فرقه ها،ادیان ضاله،گروههای انحرافی) خوداویزانی کرده ام و خودچسبندگی نموده ام تا بلکه هویتی ارزشمند،معتبر،کهن و قابل تکیه به من هدیه دهند؟
چرا همه انها در هویت بخشی به من شکست خوردند؟
از چه منبعی می توانم هویتی راستین برای خودم بیابم؟
چه گونه میتوانم از اصالت،صداقت و پاکی ان منبع مطمین گردم؟

و سوالات دیگری که پاسخهایشان میتوانند رنگ و بوی خشونت بگیرند


دوستتان دارم
داوود امین الرعایا
مهر نودوچهار تبریز

 

نابودی اسراییل در سی سال

۲:۵۲]
انشایی طولانی و خنده دار

چگونه می شود اسراییل را در طول سی سال نابود ساخت


اکنون قلم بر دست می گیرم و نوک تیزش را بر روی سینه سپید کاغذ میگذارم و سپیدی قلبش را با سیاهی جوهر افکارم منقش میسازم

موضوع انشای ما نوشتن برنامه ای سی ساله جهت از بین بردن قطعی کشور اسراییل و نژاد مردمانش است

به نام خدا

من به شخصه اگر بخواهم انها را از بین ببرم فقط برروی یک چیز تمرکز می کنم
سلامتی
سلامتی
سلامتی
،
سلامتی محیط زیست و مردم ان کشور

اگر.ما بتوانیم سلامتی انها را از بین ببریم به راحتی میتوانیم نسل و نژاد و اهداف و تءوری و ایدءولوژی هایشان را نابود کنیم

سلامتی جسم ،ذهن و روح انها را می توان از سه جهت مورد حمله قرار داد
محیط زیست
بیرون(لایه خارجی جسم و ذهن)
درون(لایه داخلی جسم و ذهن)

سلامتی و تندرستی مردم و حکام ان کشور در گروی سلامتی
هوا،اب،تغذیه،ساعات خواب و بیداری،تحرک روزانه،اداب پاکسازی و سم زدایی ،اداب حمام و دستشویی و حجم استرس یا ارامش انان است

و ما با مهندسی معکوس این چند اصل مهم می توانیم به امید خدا به زودی نسل انان را از روی زمین پاک کرده و کشورشان را تبدیل به بیابانی سوزان و برهوت کنیم

ما در قدم اول نیاز داریم تا تعدادی. ادم کاربلد و تحصیل کرده را به درون سیستم سلامتی انان نفوذ دهیم یا تعدادی از جوانان ساده لوح و نادان انها را در مراکز اموزشی خودمان به صورت معکوس اموزش دهیم و سپس به کشورشان بازگردانیم
تا در دراز مدت بتوانیم نبض سلامتی انان را در دست بگیریم

در قدم دوم باید که طب سنتی انانرا که ریشه ای عمیق در خرد نیاکان و بزرگان ان سرزمین و کتاب اسمانی انها دارد و در طی هزاران سال نسل انان را قوی و شاداب نگاه داشته و موجب سلامتی این مردمان شده را بدنام کنیم و با دانشمندان و حکیمانش با شدت و حدت برخورد قاطع کنیم تا اطبا و حکیمان باخرد و اگاه انان که پی به نقشه های طولانی مدت ما می برند نتوانند حرکتی بیدار کننده و هشدار دهنده انجام دهند
در این راه می توانیم از کلماتی مانند
قدیمی،خرافات،شبه علم،غیرعلمی،طب حاشیه،طب مکمل و ...استفاده کنیم تا حرمت و حیثیت طب سنتی و اطبایشان را در نظر مردم جاهل ان کشور پلید محو نابود کنیم

پس از این دو کار که بسیار مهم می باشند
ما می بایست الگوهای مخرب سلامتی را به صورت کاملا خزنده و پنهانی در بین این مردمان ابله جاری کنیم
تا حدی که اگر کسی خواست با این الگوها مخالفت کند یا با انها هماهنگ
نشود از طرف سایرین طرد و مسخره گردد

نکته مهم بعدی
ما می بایست تعادل و پاکی چهار عنصر اصلی را در جسم و ذهن این مردمان نابخرد بر هم بزنیم
این اتفاق که بیافتد خود جسم و ذهن در چرخه خود نابودی می افتند و دیری نمی گذرد که ما با کمترین هزینه نسل این قوم فاسد را از زمین بر خواهیم کند

نکته مهم بعدی
برای نابودی سلامتی این نسل و همچنین نسلهای بعدیشان لازم است که

یک...
هوایشان را الوده سازیم

این کار را می توانیم با فروختن تکنولوژی های قدیمی و مستعمل مبتنی بر سوختهای فسیلی به کارخانه ها
.فروختن تکنولوژی ساخت بنزین بی کیفیت
.فروختن تکنولوژی مونتاژ خودروهای بی کیفیت
.نفروختن تکنولوژی های پیشرفته مبتنی بر انرژی های پاک
و ......

به راحتی انجام داد
ما با الوده کردن هوای تنفسیشان هفتاد درصد موفق شده ایم تا در کمتر از نیم قرن شرشان را از سر مظلومان جهان کم کنیم

دو....الوده کردن منابع آبیشان

.برای الوده کردن اب شرب این موجودات خبیث راههای زیادی هست
که همین دو عنصر نانجیب برای هفتاد و هفت پشتشان کافی میباشند
.اضافه کردن کلر
.اضافه کردن فلوراید

با همین اب به ظاهر بی اهمیت و ترویج در زمان اشتباه نوشیدنش می توانیم به راحتی کل سیستم گوارشی انان و هضمهای چهارگانه را تباه کرده و نسل انان را به زودی از روی کره خاکی محو کنیم

ما باید به انان یاد بدهیم که
حتما
ناشتا اب بنوشند
بلافاصله قبل از غذا
همراه غذا وبعد از غذا، اب،مخصوصا اب یخ بنوشند
تا به لطف خدا هر چه زودتر نیروی حیاتیشان مضمحل و نابود گردد

تا این اب الوده که در زمان نامناسبی هم نوشیده شده به راحتی هوای الوده و غذای الوده را در بدن این حیوانات پخش کرده و انان را به انواع مرضهای لاعلاج و بی نام و نشان دچار بسازد

سه.بر هم زدن الگوی خواب این مردم شرور
همانطور که می دانیم اهمیت ساعت خوابیدن بسیار بیشتر از مقدار خواب در حفظ سلامتی و تندرستی ذهن و جسم فرد و جامعه نقش دارد

پس ما باید در تبلیغ مقدار خواب، بیشتر بکوشیم تا ساعت صحیح خوابیدن

ما باید به هر نحو ممکن کاری کنیم تا انان دیر و دیرتر بخوابند و از ان سوی دیر و دیرتر بیدار شوند
برای رسیدن به این تاکتیک مهم می توانیم
تا دیر وقت سرکار نگه شان داریم
یا
فرهنگ زیبای هر شب، شب نشینی و تماشای سریالهای بی محتوی را ترویج و تبلیغ کنیم
که در این امر دو خیر برای ما و دو شر برای انان است

سمومی که باید شب هنگام

Davood Amin, [۲۹.۰۹.۱۵ ۱۲:۵۲]
و صبح بسیار زود از اندامهای اهریمنیشان پاکسازی و تخلیه بشوند،نمی شوند
از سویی هوای الوده،اب الوده و غذاهای الوده روزانه وارد جسمشان می شود
از سویی دیگر کامل تخلیه نمی شوند و جسم فرصت احیا و بازسازی خود را نخواهد یافت

و پس از مدتی تجمع این سموم انان را مبتلا به انواع و اقسام سرطانهای دردناک بیماری های وحشتناک خواهد کرد
،،چه بهتر از این،،که این خاینان و جانیان عالم بشریت با درد شدید و عذاب الیم از این دنیا بروند

نکته کنکوری
جلوگیری از اشنایی این موجودات خبیث با تعریف یبوست
یبوست تنفسی و یبوست گوارشی
انان به هیچ عنوان نباید بفهمند که انسان سالمی که سه بار در روز غذا میخورد می بایست چهار بار مدفوع نرم و راحت داشته باشد
بهتر است فکر کنند روزی یکبار یا دور روز یکبار کافیست


چهار....
الوده کردن غذا و ترویج فرهنگ اشتباهی غذا خوردن

برای الوده کردن غذایشان راههای زیادی داریم
از انجایی که این مردمان بسیار شکم پرست ،پرخور و همه چیز در هم خور هستند شاه کلید نابودیشان در سرسفره هایشان میباشد
قدم اول
ما باید شعار صبحانه خوب خوردن..ناهار کم خوردن و شام نخوردن را جایگزین فرهنگ اصیل صبحانه زود خوردن،ناهار نخوردن و شام سر شب خوردن بکنیم

اگر بتوانیم انان را مجبور کنیم که شامشان را دیر و دیرتر بخورند و در حین شام اخبار هم نگاه کنند که شاهکار کرده ایم
بعد از شام چای و میوه خوردن نیز موجب هلاکت زودهنگامشان خواهد شد،در ترویج این امر نیز باید کوشید

اگر بتوانیم نان سفید بی سبوس ،چای سیاه،شکر سفید و پنیر پاستوریزه را بر سر سفره صبحانه خودشان و فرزندانشان بگذاریم قدم بلندی در نابودی هوش و خرد انان برداشته ایم
افراد خنگ و خرفت را راحتتر می توان استعمار، استثمار و استحمار نمود
در تاثیر خوردن برنج،گوشت گاو و چای سیاه بر نابودی هرچه سریعتر این اشرار به هیج عنوان شک نکنید
تا می توانیم باید در تبلیغات تلویزیونی مان نوشیدن چای و خوردن گوشت و برنج را اشاعه بدهیم

ترویج استفاده از ظروف
زود پز،تفلون و ....
به جای سنگ و مس

ترویج استفاده از مرغها و گوشتهای هورمونی و نابود کردن مرغهای محلی

باشد که زنانشان پر پشم و پیل و مردانشان بی الت و بیضه شوند

ما می توانیم به راحتی
روغنهای الوده
غذاهاای کنسروی
اب میوه های شیمیایی
لبنیات پاستوریزه و هموژنیزه
فست فودها،کالباس و سوسیس و رب و سس و نوشابه های مضر را در سبد خوراک انان بگنجانیم

و گنجاندن این محصولات نیازمند
اقلیت خاین و بی وجدان و پول پرست و اکثریت نادان و جاهل و شکم پرست می باشد که به قدر کافی و وافی در ان کشور موجود می باشد

و همین امر

راز پیروزی ما بر انان خواهد بود

که البته راز دیگر موفقیت ما در این امر خفه کردن صدای حکیمان و خردمندان ان قوم جاهل می باشد

اشاعه فرهنگ سالاد خوردن،ماست و نوشیدنی همراه غذا خوردن،برروی میز و صندلی و با کفش غذا خوردن
هم بر سرعت محو و نابود شدنشان خواهد افزود
آمین

نکته حیاتی در موفقیت ما دور کردن انها از روشهایی است که منجر به پاکسازی و سم زدایی جسم و ذهن می گردد
مانند
حجامت،فصد،قی،تنقیه،بادکش،زالو ،انفیه،سنگ پا،کیسه کشیدن،مالیدن واجبین یا نوره،حمام نمک،عبادت،مراقبه،مشارطه،محاسبه،وضو،نماز، دلک(ماساژ عمقی)،غمز(ماساژ کف دست و پا)

برای دور کردن انان از راههای پاکسازی کننده باید جهت دید و تفکرشان را تغییر دهیم و انان را تشویق به استفاده از داروهای شیمیایی و جراحی بنماییم

باشد که هر چه زودتر سموم جاری در خونشان انها را به هلاکت برساند

البته من برای نسل اینده و ماربچه گان انها هم برنامه هایی دارم که اهم انان را به سمع و نظر شما می رسانم
باشد که اخرین نسلشان باشد

ترویج سزارین
ترویج ریتالین
ترویج واکسن
ترویج قطره اهن
ترویج و اموزش ترس و وحشت از باکتری،میکروب و ویروس به عنوان عوامل اصلی بیماری ها
ترویج و اموزش مسکنها و ضد حساسیت و چرک خشک کن ها
ترویج طب سنتی گریزی
ترویج ترس از حجامت بین والدین و کودکان
ترویج و اموزش جزنگری و سطحی نگری
تخریب و تحریف کل نگری
تشویق به مدرک پرستی و تخصص گرایی
ترویج رنگ موها و لوازم ارایشی شیمیایی،لاکها و ..... به عنوان عوامل اصلی زیبایی

ترویج شیر خشک و پستانک
ترویج استفاده از تبلت و موبایل
ترویج بازی های کامپیوتری خشن
کارتونهای خشن
بی اهمیتی نسبت به یبوست کودکان و ارتباط ان با شیوه اشتباه زندگی والدین
کم کردن زمان و فضای ورزشی کودکان
از بین بردن فرهنگ کوچه
ترویج استفاده از بسته های اموزشی برای بچه های کوچک
دور کردن کودکان از طبیعت
ترساندن کودکان از حیوانات
مجوز ساخت مدارس قوطی کبریتی
مجوز ساخت اپارتمانهای لانه زنبوری

انشایم بسیار طولانی شد
که این امر باید موجب خوشحالی شما عزیزان صهیونیست ستیز گردد

مطالب بسیار دیگری هم هست که در امر نابودی انها مثمر ثمر خواهد بود
ما باید حوزه ذهن و روح و معنویاتشان را نیز با دقت کار کنیم و از بین

Davood Amin, [۲۹.۰۹.۱۵ ۱۲:۵۲]
ببریم

اما در نهایت اگر ما بتوانیم سلامتی جسم انان را نابود کنیم
ذهن و روان
تعقل و تدبر
خرد و خردورزی در میان
انان نیز مضمحل خواهد گشت و
خود انها با دست خودشان کشورشان،محیط زیستشان و تمدنشان را نابود خواهند کرد
به کمال و تمام
و ما
کافیست که در گوشه ای لبخند بر لب بنشینیم و جان کندنشان را نظاره کنیم
..........
...........
پی نوشت یک
باید هوشیار و بیدار باشیم که مبادا میل و نیاز بازگشت به کتاب اسمانی و طب سنتی،ایات و روایات بزرگان در انان احیا گردد
و اگر روزی چنین شد باید تلاش کنیم تا توسط عوامل نفوذی و اموزش دیده مان تحریفش کنیم،تخریبش کنیم و از دسترسی این مردمان به منابع اصیل جلوگیری نماییم
تا این جاهلان دردمند ناامیدی را لمس کنند
ناامیدی برادر مرگ است
مرگ مرگ مرگ

پی نوشت دو
نشانگان موفقیت این طرح را می توان در مکانهای زیر پایش کرد
ازدحام بیماران در بیمارستانها
افزایش روزافزون بیمارستانهای نوساز
افزایش واردات دارو و تجهیزات پزشکی
افزایش قیمت سهام شرکتهای داروسازی
شیک و مجللتر شدن مطبهای خصوصی و داروخانه ها
افزایش قطر کمر و شکم پزشکان و
بالا رفتن امار سفرهای خارجی و کنفرانسهایشان
علاقه مندی روزافزون جوانان پولدوست به شغل شریف طبابت
افزایش طول صفوف در هم پیوسته شیمی درمانی و رادیوتراپی
بالا رفتن ساعات کاری مرده شورها و رونق گرفتن کار گور کنها

کثرت طلاقهای زودهنگام و کاهش ازدواجهای موفق

اتمام ظرفیت زندانها و سرریزشدن دادگاهها

اگر این پروژه را بدون دردسرپیش ببریم تا چند سال دیگر شاهد خواهیم بود که
جوانانشان میل،توانایی و شجاعت ازدواج کردن را ندارند
انهایی که ازدواج میکنند زود طلاق میگیرند
انهایی که زودطلاق نمی کیرند بچه دار نمی شوند
اگر زبانم لال بچه دار بشوند

یک فرزند بیشتر نخواهند داشت
و ان یک فرزند هم دختر خواهد بود
دختری ضعیف و نحیف و بیمار و بیش فعال
و والدینش نیز در نهایت طلاق خواهند گرفت
این خط و این نشان

محمد ابن حنیفه یمانی
بیروت ،لبنان
پانزدهم ذی الحجه هزاروچهارصد و سی وشش قمری